sobota, 19 kwietnia 2014

Liebster Award

Witajcie kochani :* :* :*

Na samym początku chciałabym podziękować, że każdego dnia ktoś tutaj zagląda i nie są to pojedyncze osoby :) Miło wiedzieć, że ktoś jeszcze pamięta o "Amazonce".

Poza tym (jak widać w nagłówku) zostałam nominowana do nagrody Liebster Award przez Nikolę Kołaczyk - dziękuję bardzo :*
Pytania:
1. Macie zwierzątko? Jakie?
W domu nie mam żadnego.

2.Ulubiony kolor?
Czarny.

3.Chcesz mieć tatuaż?
Tak.

4.Jaki?
Mam wiele pomysłów, ale żaden nie jest konkretny.

5. Do której klasy chodzisz?
Obecnie 3 gimnazjum - w środę mam egzaminy.

6. Czy chciałabyś mieć kolorowe włosy? Jaki kolor?
Już nie. Lubie swój "naturalny" rudy.

7. Do której frakcji byś należał: Prawość (szczerość), Altruizm/Nieustraszoność/Serdeczność/Erudycja? (Niezgodna)  
Nie wiem, nie czytałam.

8. Jaki bóg olimpijski by był twoim rodzicem?
Jestem Łowczynią. 

9. Ulubiony aktor/aktorka?
Jamie Campbell Bower i Bradley James / Lily Collins, Emma Watson i Helena Boham Carter.

10. Ulubiona książka?
"Dary Anioła"! <3

11. Ulubiona postać z tej książki...?
Mam trzy! Clary, Jace i Izzy <3

Na razie nikogo nie nominuję, więc nie chce mi się pisać pytań - ja leniwa :c

A teraz trzymajcie się kociaki i czekajcie na linka do nowego bloga, Raven ma zamiar powrócić!
Do zobaczenia :*
Kocham Was! 


1 komentarz: