czwartek, 12 grudnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez :

http://amor-animi-falli.blogspot.com/

Moje odpowiedzi:


1. Co skłoniło cię do utworzenia bloga ?

Moje kochane przyjaciółki, które miały dość czytania moich odręcznych opowiadać. Poza tym chciałam się podzielić z ludźmi tym co robię i co sprawia, że czuję się szczęśliwa i spełniona.

2. Pisanie sprawia ci przyjemność ?
Ogromną! Uwielbiam tworzyć nowe wątki, postaci i sytuacje, w których je umieszczam. Uwielbiam także czytać komentarze moich czytelników (w ogóle fakt, że mam Ich aż tylu jest sam w sobie niezwykły), które napędzają mnie do dalszego pisania.

3. Czy chcesz kiedyś wydać książkę ?
Chciałabym, ale to na razie marzenie... Choć może kiedyś wydam np. "Amazonkę" lub inne moje opowiadanie, o którym jeszcze nie wiem :)

4. Jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz ? 
Niemiecki.

5. Jaki jest najlepszy zobaczony przez ciebie film ?

Najlepsze: "Forest Gump", "Ruffian", "Mustang z Dzikiej Doliny" i "Dary Anioła: Miasto Kości" 

6. Jaka jest najlepsza przeczytana przez ciebie książka ?Najlepsze: "Harry Potter" wszystkie książki Riordana, saga "Nevermore" i "Dziedzictwo" Paoliniego.

7. Czy piszesz jeszcze jakieś opowiadanie ?

Obecnie nie, choć w mojej głowie siedzi pomysł na kolejną historię, ale na razie tylko siedzi, ponieważ oddaje się całkowicie "Amazonce".

8. Który przedmiot w szkole jest twoim ulubionym ?

Chemia, zdecydowanie.

9. Czy masz ulubionego/ulubioną pisarza/pisarkę ?

Tak wielu. J. K. Rowling, Cassandra Clare, Rick Riordan, Christopher Paolini <3

10. Co jest twoim natchnieniem ?
Muzyka, zdjęcia, ludzie, zwierzęta, wszystko.

11.  Gdy piszesz robisz to w ciszy, czy przy słuchaniu muzyki ? ( Inna opcja ? Napisz )
Zależy od dnia, sytuacji, którą opisuję, ale zazwyczaj przy muzyce.


NOMINUJĘ:

1. http://her-draco.blogspot.com/
2. http://so-i-found-a-reason-to-stay-alive.blogspot.com/

MOJE PYTANIA:

1. Od kiedy piszesz opowiadania?
2. Co Cię zainspirowało do napisania takiej historii?
3. Kto (lub co) jest Twoim natchnieniem?
4. Gdzie i kiedy piszesz?
5. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
6. Co sprawia Ci przyjemność?
7. Jakie jest Twoje hobby?
8. Ulubiony: kolor, piosenka, aktor/aktorka?
9. Jaki jest Twój lubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?
10. Co sprawia, że chce Ci się płakać/śmiać?
11. Z czego jesteś najbardziej dumna?

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która cie nominuje, następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym), a potem dodajesz swoje 11 pytań, na które odpowiadają osoby, które nominujesz.


Ze swojej strony chciałabym bardzo podziękować za nominację :* Bardzo wiele dla mnie znaczy :) 


7 komentarzy: